Reklamní ubrusy a závěsy

Dotáhnout do detailu prezentaci, interiér prodejny či stánku není legrace. Na těchto drobnostech to jistě nestojí, ovšem mohou velmi pomoct.

reklamni ubrusy

Použité technologie:

  • Přímý sítotisk je vhodný pro tisk menších motivů v přímých barvách a pro sérii shodných výrobků.
  • Digitální sublimace výborně funguje pro malé zakázky všech designů, stejně tak pro větší série, kdy se požaduje plnobarevný výstup v digitální kvalitě.

Použité materiály:

  • Polyester jako vhodný podklad pro sublimaci a to v provedení satén nebo plátno s případným nepromokavým zátěrem.
  • Bavlnu používáme pouze okrajově a to pouze pro potisk sítotiskem.

Běžná konfekce:

  • Založení a obšití po celém obvodu je nejčastější finalizací ubrusů.
  • Tunýlky či tunelové segmenty bývají žádány u závěsů.
  • Ořez horkým nožem je někdy žádán zvláště u větších zakázek jako ekonomické řešení konfekce.

Příliš nedoporučujeme:

  • Sešívat ubrusy z více pruhů materiálů, umíme sice kvalitně spasovat tiskový design z více kusů, ovšem švy na ploše stolu nepůsobí nejlépe.